chatt

  • 12 August 2020
  • 22 svar
  • 590 visningar

Användarnivå 1

Ni måste skaffa er ett nr där vi kan ringa upp er när vi behöver hjälp. Detta med chatten är helt värdelöst. Jag kommer säga upp min abonnemang hör pga att man inte ens kan kontakta er på tele. kom igen nu, vi är snart på 2021 ju


22 svar

Användarnivå 7

Hej @Gzim,

Jag beklagar att du har haft en dålig upplevelse med vår chatt.

Skulle jag kunna fråga vad det var med chatten som du var missnöjd med? 

 

Användarnivå 1

Jag fick vänta o kö i 45min och när jag kom på köplats 1 så avslutade min chatt och fick könr 24. Jag kommer tyvärr säga upp mitt abonnemang här pga att man inte kan få tag i er på tel… . 

Användarnivå 7

Hej @Gzim,

Jag förstår och beklagar den upplevelsen du har haft med chatten! Jag förstår också att för vissa är telefonsupport viktig och då hoppas jag att du får en bättre upplevelse med en annan operatör om du väljer att avsluta ditt abonnemang. 

Om du vill avsluta ditt abonnemang kan du göra så via Mitt Vimla, under fliken Inställningar, där du kan välja Avsluta. Ditt abonnemang kommer då att avslutas och löpa ut vid månadskiftet, ingen kostnad tillkommer. :)

Användarnivå 7
Emblem +30

Hej @Gzim,

Jag förstår och beklagar den upplevelsen du har haft med chatten!

Det där problemet med chatten som han berättar om har varit känt väldigt väldigt länge - varför gör ni ingenting åt det? 

Användarnivå 7
Emblem +30

Jag fick vänta o kö i 45min och när jag kom på köplats 1 så avslutade min chatt och fick könr 24. Jag kommer tyvärr säga upp mitt abonnemang här pga att man inte kan få tag i er på tel… . 

Jag har varit med om det där problemet med chatten massor av gånger. knepet är att skriva något litet meddelande var 10:e minut under tiden man väntar på att supporten ska svara. Är man tyst för länge så slängs man ur chatten.

Hej!

 

Jag kan varken skicka sms eller ringa samtal längre, vad ska jag göra?

Mvh/ Katherine 

Hej! Jag har betalat min räkning men kan fortfarande inte ringa ut pga upptagetton?

jag kommer att avsluta mitt abonnemang inom kort om ni inte löser detta snarast. Jag har försökt nå er via Mail samt chatt men inget svar.
Med vänlig hälsning, christina 

Mitt abonnemang funkar inte snälla svara oss eller skaffa ett tel nr där man kan nå er

Hej kan man inte skriva privat . Mitt sim kort är blockerat får inte sms från visa organisationen 

Jag vill aktivera mitt sim-kort!

Fått nya vimla 2.0 kort.Det funkar inte att surfa.kopplar ner stup i kvarten.Vill ha tillbaka gammal kort,har funkat bra.Ni får ordna detta.Hastigheten kass också.

Användarnivå 3
Emblem +20

Hej @Ingemar Mårtensson 

Då detta är vårt offentliga forum där alla kan se vad du lägger ut vill jag be dig kontakta vår support istället. Du når dem på hej@vimla.se eller via chatten på vimla.se/kontakt (öppen vardagar 9-16).

Anledningen till detta är för att ditt ärende kräver att du ger ut personuppgifter så att vi ska kunna hitta ditt abonnemang och därefter hjälpa dig.

Idag är det vardag och jag hittar ingenstans där man kan chatta med er.  Riktigt j@vla uselt.  

Användarnivå 7
Emblem +30

Idag är det vardag och jag hittar ingenstans där man kan chatta med er.  Riktigt j@vla uselt.  

https://vimla.se/kontakt/

Chatten är synlig i nedre högra hörnet. Den är endast synlig kl 09-16, jag kan se den i skrivande stund.

Hej!

Varför nummer 888 fungerar inte ,, kan inte komma fram för att lyssna på meddelande. 

Användarnivå 7

Hej @Adel Miari,

Vad händer när du ringer till 888? Tutar det upptaget eller får du ett felmeddelande? 

Den tutar 2 eller 3 ggr sen avbrut

Hej!  Jag vill ha en specifikation på min senest faktura marS månad , för samtal utlandet.

Telefon nummer xxxxxx.

Tack

 

 

 

Användarnivå 3
Emblem +20

Hej @Adel Miari 

Du kan se dina samtal till utlandet inne på Mitt Vimla → Förbrukning → Samtal → Visa utlandstrafik 

Hej! 

Jag hittade 67 sms / Mms mest till UK har aldrig skickat eller känner till , 

Hoppas att ni kontrollera min abonnemang 

Hur skickat sånt.

Adel

 

Det dyker inte upp nån chattruta.

Ni måste ordna så man kan dra igång chatten manuellt när det krånglar. 

Användarnivå 7
Emblem +30

Det dyker inte upp nån chattruta.

Ni måste ordna så man kan dra igång chatten manuellt när det krånglar. 

Jag ser chatten i skrivande stund, men jag var tvungen att acceptera cookies först. Stäng av adblockers om du använder det också.

Här kan man se chatten: 

https://vimla.se/kontakt/

Svara