Fråga

Beställa

  • 3 September 2021
  • 1 svar
  • 21 visningar

Hej!

Jag försöker beställa ett abonnemang till mitt barn men det går inte. Får felmeddelande "Något gick fel när vi försökte göra din beställning kontakta support" vad är det som är fel?


1 svar

Användarnivå 3
Emblem +8

Hej @ThomasWilliam,

Vad kul att du vill skaffa ett abonnemang hos oss till ditt barn! :)

Det finns lite olika anledningar till att en beställning inte går att genomföra. Tar det plötsligt stopp så är det bästa alltid att kontakta vår support som direkt kan undersöka vad som hindrar beställningen från att slutföras.

Chatt: vimla.se/kontakt under vardagar kl 9-16

Mejl: hej@vimla.se 

P.S. I dagsläget är alla abonnemang hos oss separata konton med unika inloggningar. Det innebär att du behöver en unik mejladress per abonnemang som du använder för att logga in på ditt mitt.vimla.se och i vår app.

Gällande betalningarna så går det att göra det smidigt genom att lägga in samma betalkort på abonnemangen. Du kan också om du föredrar faktura som betalmetod lägga in en separat faktureringsmejladress så att fakturorna skickas till din ordinarie mejladress.

Svara