Hej!
Kommer jag fortfarande kunna logga in på Mitt Vimla för att se gamla betalningar, specifikationer osv om jag avslutar mitt abonnemang och flyttar över mitt telefonnummer till en annan operatör?
Mvh Patrik
Hej!
Kommer jag fortfarande kunna logga in på Mitt Vimla för att se gamla betalningar, specifikationer osv om jag avslutar mitt abonnemang och flyttar över mitt telefonnummer till en annan operatör?
Mvh Patrik
@Patabata Nej, det kommer du inte. När ditt mobilnummer flyttas till en annan operatör avslutas ditt Vimla-abonnemang och Mitt Vimla-konto. Men loggar du in hos Klarna ska du kunna se hur mycket du betalt för Vimla-abonnemang (totalbeloppet) månad för månad i och med att betalningarna görs via Klarna (men du kan inte se någon specifikation då den tillhandahålls på Mitt Vimla).
@Adnan Tackar!
Avsluta mitt abonnemang tack
Avsluta mitt abonnemang tack
Det gör man själv på Mitt Vimla.
Men eftersom sim-kortet ännu inte är registrerat pga nummer flytten så går det inte, men jag skulle vilja ta bort mitt konto
Då föreslår jag att du vänder dig till Vimlas chatt på kundtjänsten, vardagar 9-16
Hej, jag behöver hjälp med att avsluta mitt vimla abonnemang så snabbt som möjligt. Det står att jag gör detta i inställningar men det funkar inte. Svara så snabbt som möjligt
Hej
Testa gärna att logga in på mitt.vimla.se med mobilt bank-ID. Det ska alltid gå att avsluta abonnemanget under rubriken “Inställningar”
Skulle det trots allt inte funka så hör av dig till vår supportchatt imorgon så hjälper vi dig:
Chatt: vimla.se/chatt (vardagar mellan 9-16)
Det händer ibland! Skriv din mailadress så skickar vi dig en länk där du kan återställa ditt lösenord.