Fråga

Abonomang

  • 22 november 2020
  • 2 svar
  • 17 visningar

Abonomang  har betalat men det fungerar inte varför? kan ni se vad det är för fel eftersom ingen kan ringa till mig och jag kan bara ringa nödsamtal och det kan ju inte vara rätt kan ni ordna till det åt mig, jag har ju betalat för november månad ,kan ni se över vad som är fel. MVH.MM


2 svar

Användarnivå 6
Emblem +14

Nej ingen kan se det här, men om du tar kontakt med Vimlas kundtjänst, så kan de säkert hjälpa dig. Använd deras chat, vardagar 9-16.

https://vimla.se/kontakt/

Användarnivå 6
Emblem +55

Hej @Maria Malmborg,

Jag beklagar den upplevelsen du har haft den senaste tiden! Det verkar som du drabbats av ett problem som våra tekniker fortfarande undersöker: https://forumet.vimla.se/teknisk-support-19/problem-med-att-ringa-status-felsoekning-paagaar-11992

Du kan testa att låsa mobilen till endast 3G som i många fall har löst problemet med att kunna ta emot samtal och ringa ut igen. Instruktioner på hur du låser mobilen till 3G hittar du i länken ovan :point_up:  men om det inte hjälper vill jag att du chattar med oss så kan vi felsöka och hjälpa dig i realtid. 

Chatten är öppen vardagar mellan 09-16. :slight_smile:

Svara