Fråga

Abonnemangval vid köp av Samsung

  • 26 May 2022
  • 8 svar
  • 174 visningar

Ska skaffa ny mobil och såg rabatten för samsung (som även gäller gamla abonnemang). När man klickar på länken kommer man dock till Samsungs egna sida där val för tidigare abonnemang eller studentabonnemang inte finns. Hur hittar jag rätt?


8 svar

Användarnivå 4
Emblem +25

Hej @Axel A J,

Det är för närvarande en bugg i Samsungs beställningsportal som gör att man endast kan beställa nya abonnemang. Om du redan är befintlig Vimla-kund går det inte att beställa just nu och vi får be dig att avvakta.

Vi hoppas att det är löst inom kort!

Det har nu gått nästan en månad och fortfarande  har inget hänt med abonnemangsvalet på Samsungs portal.
Man kan alltså inte välja befintligt abonnemang, när man valt telefon.

När tänker ni lösa problemet?

 

Det har nu gått nästan en månad och fortfarande  har inget hänt med abonnemangsvalet på Samsungs portal.
Man kan alltså inte välja befintligt abonnemang, när man valt telefon.

När tänker ni lösa problemet?

 

Du behöver kontakta Vimla för att eventuellt kunna få svar på sånt. Detta är ett kund-till-kundforum där de allra flesta är just kunder,

Säger du det?

Men det var någon Amanda_Vimla som svarade på den ursprungliga frågan och då trodde jag att det var Vimla som svarade, eftersom hon skrev att vi får be dig att avvakta.

Men det finns kanske en del här inne, som tror att de är mer än de är...

Säger du det?

Men det var någon Amanda_Vimla som svarade på den ursprungliga frågan och då trodde jag att det var Vimla som svarade, eftersom hon skrev att vi får be dig att avvakta.

Men det finns kanske en del här inne, som tror att de är mer än de är...

Nej, då. Vimlas personal dyker upp här ibland och svarar. Oftast hänvisar de också till kundtjänsten.

Ok, tack för upplysningen! 👍

Användarnivå 2
Emblem +2

Hejsan allihopa!

Jag ber om ursäkt för den sena uppdateringen här. Om ni använder er av följande länk så ska det fungera bättre för er nu: https://www.samsung.com/se/plans/vimla/

Tack Robin!

Har nu beställt en telefon och det fungerade perfekt, med länken!

 

Mvh   //Per-Ivar

Svara