✅ Besvarat

abonnemang för barn

  • 19 september 2020
  • 2 svar
  • 116 visningar

Hej jag har försökt att beställa abonnemang till mitt barn, och jag har fyllt i alla uppgifter, sen när jag ska trycka för att beställa kommer det upp en felkod 13 och det står att jag ska prova byta mailadress eller kontakta support. Varför kan jag inte beställa till mitt barn? 
 

Med vänlig hälsning, Alex

icon

Bästa svar av Asawi 19 september 2020, 13:29

Om du redan har ett Vimla-abonnemang måste du använda en annan mailadress till det nya abonnemanget. Skulle du ha en Gmail-adress kan du bara klämma in en punk någonstans. Eposten kmmer ändå att kmma till din inkorg, men Vimlas system uppfattar det som en ny adress.

Visa original

2 svar

Användarnivå 6
Emblem +1

Om du redan har ett Vimla-abonnemang måste du använda en annan mailadress till det nya abonnemanget. Skulle du ha en Gmail-adress kan du bara klämma in en punk någonstans. Eposten kmmer ändå att kmma till din inkorg, men Vimlas system uppfattar det som en ny adress.

Hej jag var i kontakt med er förra veckan ang numret 0767648268. De är registrerad på Telia nu. De är betald och klar. Så ni kan starta abonnemanget nu. Mvh Jessica alkerud 

Svara