✅ Besvarat

abonnemang

  • 2 augusti 2020
  • 6 svar
  • 134 visningar

Hej. Detta nr skulle ju Inte sägas upp nu. XXXXXXXXXX. Den uppsägningen ångrade jag efter en stund. Kan ni då starta abonnemanget på nytt? Till den 1 saptember istället. Det vore så bra om det kan fungera igen. Så snart som möjligt. 

Mvh Eija Niemi Sundsvall 

icon

Bästa svar av Felix_Vimla 2 september 2020, 14:51

Hej @Eija Tarja Mirjam,

Om numret i frågan har avslutats inom 30 dagar kan vi återaktivera abonnemanget igen dock först skulle vi behöva verifiera dig som abonnemangsägaren. För att kunna göra det skulle jag hänvisa dig till vår chatt där vi kan verifiera och återkativera abonnemangen i realtid. 

Chatten hittar du via vimla.se/kontakt eller inloggad i Mitt Vimla då den gröna chattrutan kommer upp i det nedre högra-hörnet efter några sekunder. 

 

Jag har redigerat dina inlägg då man ska aldrig lämna ut personliga uppgifter som t.ex personnummer, adress eller telefonnummer i det offentliga forumet. 

Visa original

6 svar

Behöver få detta startat igen så snart det går. 

// Eija Niemi 

Hej 

Nr XXXXXXXXXX ska vara avslutat nu från sista augusti. Kan ni se om det är klart? Då ni dragit en ny betalning på den för september. Är det ngt fel på det då? 

Även detta nummer ska vara avslutat XXXXXXXXXX. Kan ni se om det är klart? 

Ni kan kontakta mig på meil XXXXXXXXXX. För svar och information. 

Mvh Eija Niemi Sundsvall 

Användarnivå 6
Emblem +30

Hej @Eija Tarja Mirjam,

Om numret i frågan har avslutats inom 30 dagar kan vi återaktivera abonnemanget igen dock först skulle vi behöva verifiera dig som abonnemangsägaren. För att kunna göra det skulle jag hänvisa dig till vår chatt där vi kan verifiera och återkativera abonnemangen i realtid. 

Chatten hittar du via vimla.se/kontakt eller inloggad i Mitt Vimla då den gröna chattrutan kommer upp i det nedre högra-hörnet efter några sekunder. 

 

Jag har redigerat dina inlägg då man ska aldrig lämna ut personliga uppgifter som t.ex personnummer, adress eller telefonnummer i det offentliga forumet. 

Hej, jag såg nu på min Mail att jag tydligen hade ett konto här med abonnemang som togs bort för ett tag sen men det är inte jag som har gjort kontot. Har aldrig använt vimla förut och när jag såg detta gick jag in här direkt och bytte lösenord och såg även att det är en faktura från augusti som inte är betald, hur ska jag göra med det? Mvh Emil

Hej! 

Varför kommer inte abonnemanget igång idag 15/10 som ni sa?

Mobil nr är XXXXXXXXXXXXX

Användarnivå 1
Emblem +9

Hej @Jessica Birgitta Jeane 

Då detta är vårt offentliga forum där alla kan se vad du lägger ut vill jag be dig kontakta vår support istället. Du når dem på hej@vimla.se eller via chatten på vimla.se/kontakt (öppen vardagar 9-16).

Anledningen till detta är för att ditt ärende kräver att du ger ut personuppgifter så att vi ska kunna hitta ditt abonnemang och därefter hjälpa dig.

Svara