✅ Besvarat

Ångra beställning

  • 29 juni 2020
  • 4 svar
  • 69 visningar

Hej på er; jag har beställt ett ny sim kort med abonnemang idag den 2020-06-28.

Jag ångrade mig och vill ta bort beställningen.

MVH Sanik

icon

Bästa svar av Emil_Vimla 21 september 2020, 09:12

Hej,

Då detta är vårt offentliga forum där alla kan se vad du lägger ut vill jag be dig kontakta vår support istället. Du når dem på hej@vimla.se eller via chatten på vimla.se/kontakt (öppen vardagar 9-16).

Anledningen till detta är för att ditt ärende kräver att du ger ut personuppgifter så att vi ska kunna hitta ditt abonnemang och därefter hjälpa dig.

Visa original

4 svar

Hej, jag har beställt er abonnemang, men jag ångrade mig och vill ta bort beställningen. 

Mvh   Mahmood 

Användarnivå 5
Emblem +53

Hej,

Då detta är vårt offentliga forum där alla kan se vad du lägger ut vill jag be dig kontakta vår support istället. Du når dem på hej@vimla.se eller via chatten på vimla.se/kontakt (öppen vardagar 9-16).

Anledningen till detta är för att ditt ärende kräver att du ger ut personuppgifter så att vi ska kunna hitta ditt abonnemang och därefter hjälpa dig.

Jag heter Agneta Ingvarsson.

Jag har ett ärendenummer 1034021 eftersom jag varit i kontakt med supporten tidigare.

När jag beställde i förra veckan gjorde jag misstaget att skriva in mitt kontantkortsnummer för nummerflytt och då fastnade beställningen.

Jag önskar att ni ångrar min beställning då jag nu avser att göra en ny beställning, där jag inte vill göra någon nummerflytt.

Kanske det är så att ni redan ångrat min beställning och då är det ok, har ni ännu inte ångrat den ber jag er göra det nu så att jag kan göra en ny beställning utan nummerflytt. 

Jag försöker i morgon förmiddag göra en ny beställning.

Tack på förhand

Agneta Ingvarsson

Användarnivå 6
Emblem +55

Hej @Karin Agneta,

Vi kan såklart avsluta ditt abonnemang med nummerflytten. Eftersom du redan har ett ärendenummer hos oss kommer en av mina kollegor hör av sig med mer information med du kan istället chatta med oss och så kan vi avsluta ditt abonnemang på en gång. :slight_smile: Chatten är öppen vardagar mellan 09-16.

Jag ser att du hade begärt en nummerflytt som nekades eftersom numret stod på ett oregistrerat kontantkort. Om du vill fortfarande behålla ditt nummer kan du kontakta din tidigare operatör och be dem att registrera numret på ditt namn och personnummer. När de har gjort det kan vi gör ett nytt försök på din nummerflytt som kommer säkert godkännas. 

Om du vill hellre ha ett abonnemang med ett nytt nummer kan du chatta med oss via länken ovan så kan vi avsluta ditt abonnemang och då kan du beställa ett nytt igen utan nummerflytt. 

Svara